Historia cedepe

Nasze biuro przed reorganizacją

Rozwiązanie!

“Skorzystaliśmy z pomocy PAK. Z pomocą ich pracownika przepakowaliśmy wszystkie nasze dokumenty do specjalnych tekturowych pudełek, które zostały zamknięte, zaopatrzone w etykiety zgodne z naszym dotychczasowym systemem klasyfikacji dokumentów oraz zaplombowane. Część z tych pudełek zostało w naszym podręcznym magazynie, ale większość została przesłana do centrum archiwizacji PAK, gdzie mamy naszą powierzchnię magazynową.”

Nasze biuro teraz!

 
 

Papiery, papiery...

“Jesteśmy dużym biurem księgowym z trzydziestoletnią historią i dużą bazą lojalnych klientów. Zbiór dokumentów księgowych, które od nich przejmujemy, rośnie bez przerwy. Zarówno dla naszych pracowników, jak i dla naszych klientów jest wygodnie, kiedy te dokumenty mamy pod ręką.

Ale… mimo, że mamy duże i ładne biuro z wieloma regałami na dokumenty, ich ilość zaczęła przekraczać nasze możliwości. I nasze piękne biuro powoli przestało być tak schludne i świetnie zorganizowane.

Zaczęliśmy się rozglądać za jakimś rozwiązaniem tego problemu…”

Pudełka archiwizacyjne PAK

Rezultaty

Reorganizacja przyniosła bardzo konkretne wyniki:

  • Uwolniliśmy ogromną ilość powierzchni w naszym biurze, o której już zdążyliśmy zapomnieć. Teraz zajmują ją nasi pracownicy oraz klienci.

  • Zawsze wiadomo, gdzie są potrzebne dokumenty.

  • Mamy dostęp do swoich zbiorów - daje nam to spokój ducha, że wszystko jest pod kontrolą!

  • Na koniec… zamiast kosztu związanego z zajęciem cennej powierzchni biurowej mamy dodatkowy przychód od naszych klientów.