Historia cedepe
Rozwiązanie!
“Skorzystaliśmy z pomocy PAK. Z pomocą ich pracownika przepakowaliśmy wszystkie nasze dokumenty do specjalnych tekturowych pudełek, które zostały zamknięte, zaopatrzone w etykiety zgodne z naszym dotychczasowym systemem klasyfikacji dokumentów oraz zaplombowane. Część z tych pudełek zostało w naszym podręcznym magazynie, ale większość została przesłana do centrum archiwizacji PAK, gdzie mamy naszą powierzchnię magazynową.”
Papiery, papiery...
“Jesteśmy dużym biurem księgowym z trzydziestoletnią historią i dużą bazą lojalnych klientów. Zbiór dokumentów księgowych, które od nich przejmujemy, rośnie bez przerwy. Zarówno dla naszych pracowników, jak i dla naszych klientów jest wygodnie, kiedy te dokumenty mamy pod ręką.
Ale… mimo, że mamy duże i ładne biuro z wieloma regałami na dokumenty, ich ilość zaczęła przekraczać nasze możliwości. I nasze piękne biuro powoli przestało być tak schludne i świetnie zorganizowane.
Zaczęliśmy się rozglądać za jakimś rozwiązaniem tego problemu…”
Rezultaty
Reorganizacja przyniosła bardzo konkretne wyniki:
Uwolniliśmy ogromną ilość powierzchni w naszym biurze, o której już zdążyliśmy zapomnieć. Teraz zajmują ją nasi pracownicy oraz klienci.
Zawsze wiadomo, gdzie są potrzebne dokumenty.
Mamy dostęp do swoich zbiorów - daje nam to spokój ducha, że wszystko jest pod kontrolą!
Na koniec… zamiast kosztu związanego z zajęciem cennej powierzchni biurowej mamy dodatkowy przychód od naszych klientów.